mandag 28. februar 2011

Ninen og Piggi på ballongferd

Litt grisekos




Forran og bak

Ja da var "Ninen og Piggi på ballongferd" prosjektet ferdig. Resultatet ble så som så. Jeg er litt usikker på om jeg har gjort noe feil, men syns selve ballongen ble noe liten?
Ellers er jeg ikke fornøyd med øynene til Ninen og Piggi. Jeg tror jeg må lete litt rundt her på nett etter noen øyne tips. Vis noen har noen tips blir jeg kjempe glad om du deler???
Uansett tror jeg nok dette blir ett hyggelig innslag på barnerommet:)

Så til info om prosjektet så DU også kan lage det om du får lyst.
Jeg har brukt "Gjestal bomull sport" garn på alt utenom selve ballongen - der brukte jeg ett ullgarn jeg hadde liggende- litt tykkere..



6 kommentarer:

  1. SÅ SØTE!! En perfekt detalje på barnerommet!!:) Er så artig med hekling! Så masse fint man kan lage!!:)

    SvarSlett
  2. Å, Monica- så moro å sjå siden din! Kjempeskjønt alt- gleder oss til å sjå lille Jomine i magen:)Innta en god posisjon i sofane,l og nyt vm!klem

    SvarSlett
  3. Hærligheden så flink du er! Gratulere med ny blogg! Legger deg til blogglisten og gleder meg til fortsettelsen!!! Vet du er superkreativ og når du først har knekt heklekoden er det så utrolig masse fint å lage!! Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Det er enestående, Monica! Så utrolig skjønt! Jeg er dødsens imponert! Tenk for ei lita heldig jente som får komme til dere!!! =)

    SvarSlett
  5. Hei Monica! Velkommen inn i bloglandia:) Guri så flink du er til å hekle - helt imponert:) Gleder meg til å se lilletulla di i den fine jakka under her! Klem fra Siren

    SvarSlett
  6. Så utrolig søte! Kjempefint arbeid!

    SvarSlett