onsdag 16. februar 2011

Helt grønn..

Hei alle sammen,
Jeg føler meg litt som en dino her på nett og vet svært lite om blogging utover det å være "leser". Nå har jeg altså opprettet min egen blogg. Vi får se hvordan det går, men jeg håper å lære noe om denne blogg verden. I forhold til innhold, er tanken å dele mine såkalte skaperverk med dere.
Jeg er gravid for tiden og i rimelig dårlig form. Dette har resultert i mye dau tid og dermed har jeg utforsket hekling. Og i denne prosessen har jeg strevd mye med å finne fine hekleoppskrifter. Når jeg googlet fant jeg flere blogger med gratis oppskrifter og vips så jeg nytten av blogging.

Jeg har ett medfødt skapebehov. Med jevne mellomrom må jeg bare få utløp for kreativiteten som bobler frem. Det er dette jeg har tenkt å dele med dere fremover.
Det er vanskelig å beskrive bloggen ytterligere fordi det er så mangfoldig, men jeg tenkte jeg skulle begynne med noen av skaperverkene jeg har her hjemme:) Først må jeg rett og slett finne ut hvordan jeg lager innlegg med bilder.

Kom gjerne med innspill og tilbakemeldinger - tips og råd, Gud vett jeg trenger det, hehe.
So long..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar