søndag 20. februar 2011

Gammelt nytt - baby rangle


Jeg ble så inspirert av ranglene som Rebekka Bjarnoll  har lagt ut på bloggen sin  ( http://www.bekkisheklerier.com/2010/12/enda-en-rangleoppskrift.html.) at jeg for ut på sparkjøp å kjøpte en hel pose med garn ( Gjestal bomull sport og Gjestal baby bomull ). . Jeg kjøpte vatt og "bjelle" på panduro. Jeg liker den litt sånn nostalgiske romantiske stilen og har derfor forsøkt å gjenskape den typiske baby raglen som jeg husker fra "barnetv" osv.  Egentlig veldig fornøyd:)

2 kommentarer:

  1. Kjæreste Monica! Endelig har du fått deg blogg! Og du og du som jeg gleder meg til å følge med på dine skaperverk!! Supersøt rangle!! Og, kjolen og sparkebuksene er helt nydelige! Det blir en heldig liten frøken som får ha de på seg!! Klem!!:)

    SvarSlett
  2. Såå koselig vero:) :)Du inspirerer vettu;)
    Ha en deilig dag kjære... :)

    SvarSlett