torsdag 10. mars 2011

En velkommen til verden gave..

Jeg har heklet denne sparkebuksen med Gestal baby bomull fra sparkjøp. Jeg har brukt nål 2.5.
Når jeg satte igang tenkte jeg at jeg skulle prøve å skrive med oppskriften. Jeg har notert, men er ikke helt fornøyd enda, og jeg så har jeg jo ikke fått prøvd sparkebuksen på noen enda, så avventer litt med å dele oppskriften med dere.  
Jeg syns buksen ble så søt bak - heklet ett lite hjerte og sydde på. Jeg har alltid hatt sansen for små detaljer. Så fikk jeg mekelappene mine i posten i dag- så det var litt gøy å sy på.. Jeg bestilte dem på :  https://www.minanamnband.se/. Resultatet ble greit, men syns det tok litt tid, ca 2 uker.

Jeg ligger syk med VOND hals og sørpe forkjølet så er ikke så effektiv men
jeg er nettopp ferdig med en liten lue, skal vise dere snart. Ha en fin kveld.

2 kommentarer:

  1. Fantasisk bukse! SÅ flink du er!! Og, gratulerer med navnelapper:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk vero:) Var veldig gøy med merkelapper;) Kom ikke på noe bra navn, så ble bare blogg navnet med litt "stjel fra din- "by" håper ikke det var frekt?

    Gleder meg masse til å se deg hos Janne:)

    SvarSlett